Meet: Efe Abugo CollegeFashionista G-R-O-O-V-Y Freedom lies Within You Fancy Muffin takes on the Afro Punk festival Ed Sheeran Concert

That is Lovely

July 9, 2012

Cream Dress | T.J Maxx                                                            Burnt Coral Skirt | T.J. Maxx
Vertical Stripe Bustier | Forever21
HELLO HELLO!!! I hope everyone is well. I have been running away from the beaming HOT weather lately. The other day it was 102 degrees Fahrenheit (38 degrees Celsius), yeah try taking blog pictures in that kind weather, not fun at all. I am not one to like heat at all, it makes me so uncomfortable and sluggish! Ugh, personal summer problems, haha..... 
I recently purchased a few things. I can't wait to wear the stripe bustier with a bright floral high waisted skirt, I just need to find one....thrift store maybe? I already have a lovely outfit planned for the cream dress, can't wait to show you guys and as far as the burnt coral skirt, well what can I say, its just beautiful. The color is really eye pleasing, I can't wait to style it as well. You guys, EBAY is so awesome, they have such great deals on things I dream of one day owning. I plan on ordering my first Ebay item tomorrow, I can't wait... NEW FLATFORMS here I come!
My friends came over last week and I was so excited to see them. They gave me a surprise visit, I hadn't seen them in FOREVER so it was good to catch up and as usual, laugh up a storm. We had a mini photo shoot and they modeled some of my DIY shorts that I plan on selling on my online store. An afternoon well spent, take care everyone.
*FancySmooches*

48 comments

  1. LOVE your purchases! Especially that bustier, I need it in my wardrobe like yesterday.

    couturing.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah, Thank you! :)
      I saw it in the f21 website and I was like "Im not letting this one go", haha!

      Delete
  2. Oh my goodness! Its the middle of winter where i am so i can only dream of temperatures so high! Beautiful outfits! Love the cut offs, so summery :)
    Anna

    http://opshopaholic.blogspot.co.nz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. THANKSSS!
      I wish we could switch seasons :/ I love the cold, heehee!
      xx

      Delete
  3. You girls are so pretty and your new pieces are so great!:)
    Simona

    ReplyDelete
  4. I was going to say your friends have such fantastic style but you STYLED all of them haha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah :) Yeah, I try! lol , justkidding!!!
      <3

      Delete
  5. Love your cream dress and you all look so cool!

    http://riley-ellise.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  6. you look so cute in pink! all your friends look so cool and summery. i adoreee the striped bandeau! take care x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Ronan, Im not usually a fan of pink but I think I'm going to start wearing more often, heehee!
      :)

      Delete
  7. love the gorgeous cream dress! x

    check out my giveaway!
    http://charmainescloset.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ^_^ Thank you Charmaine, and I SURE will!!!
      xx

      Delete
  8. Everyone looks really cool, love all your shorts!

    ReplyDelete
    Replies
    1. THANK YOU!! <3 glad you like them :)

      Delete
  9. Love your outfit so much!!

    You look amazing

    Just stopped by your blog!
    Loved it instantly so I have no choice but to follow you around!!

    Please feel free to check out my blog if you have the time

    Love,

    Janice
    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    ReplyDelete
    Replies
    1. THANK YOU!!! :) so sweet!
      I will def check out your blog girlie :))

      Delete
  10. Thanks you so much for your latest comment on my blog dear!
    It made me so happy!

    Love the pictures!

    Huge hugs and have a great day Gittemary.blogspot.com
    Facebook.com/thepictureofmary
    Youtube.com/user/gittemary

    ReplyDelete
    Replies
    1. You are very welcome AND will do!!!
      :D

      Delete
  11. ok who would have thought tj maxx would have cute dresses like that?! awesome score! and you ladies are so stylish, i love all your quirky styles!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I know right, you never what to expect with that store! SCOREEEEE indeed :) and thank youuu Marlena :)

      Delete
  12. The grass is always greener in the other side! I'm doing the same in my post but instead of moaning about the heat I moaning about the rain!! So jelous you can wear shorts!xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahah! :)
      I guess I shouldn't take this heat for granted, because I def rather have heat than rain...
      xx

      Delete
  13. Oh really nice top black and white!!! love it!!!!
    kisses
    Duapara

    ReplyDelete
  14. I love that white dress, so beautiful!!!
    xxx

    ReplyDelete
  15. gorgous all yall bomb.com:) n that dress is not tj maxx wow

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)THANK YOU!!! and yeah I know, I still can't believe I got it from T.J. Maxx, a great PURCHASE!!

      Delete
  16. love the top x its stunning

    www.divagirlstrikesagain.blogspot.co.uk

    Natali xox

    ReplyDelete
  17. great pictures and outfits
    you 're very lucky
    here in paris the weather is cold

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank YOU :)
      I would give anything to have some cold right now! heehee
      ^__^

      Delete
  18. I totally agree EBAY is amazing! I totally love it--- and omg are going to sell these shorts? I would love to get my hands on a pair or two =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. YEAH it soooo is!!! :D
      and I will be selling the shorts when I open my online store, it will not be anytime soon though, I want to make more shorts and items to sell (so far I have made 50 different pairs) I will do an UPDATE post about it in my upcoming post :)
      xx

      Delete
  19. aw so cute! love ebay too and those shorts all rock!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you!!! ^_^
      EBAY is AAAAAWE-SOME, I can't wait to get my NEW flatforms so I can give my black ones a rest ^_^

      Delete
  20. Yes I love ebay! Can't wait to see some of what you sell!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I do TOO!!! I find myself browsing their website every minute, hahah
      and THANK YOU olivia :)

      Delete
  21. Ebay is magic!! Love you style dear :)

    I FOLLOW YOU :)

    My blog By Joyce ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. It truly is :D and Thank you soooo MUCH Joyce!
      xx

      Delete
  22. Enjoy the hot weather, it's cold and wet here in England :(
    I love the coral skirt, I've been meaning to get one like that.

    www.apieceof-me.blogsot.com

    ReplyDelete
  23. Everything looks wonderful & I love your purchases!

    ReplyDelete
  24. Awww you ladies look so adorable! Love the shorts

    ReplyDelete
  25. omg. want that striped bustier! cute pictures :]

    ReplyDelete